مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-17پزشكي

فارس من| مشکلی در سلامت آب شرب اراک وجود ندارد


مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار می کند: آزمایشگاه های استان بسیار معتمد و دارای نیروهای متخصص و ماهر است و علاوه بر این تجهیزات استان در آزمایشگاه ها بسیار برند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، استفاده از آب شرب سالم و مناسب یکی از مهم ترین نیازهای اولیه تمامی افراد است که تامین این آب یکی از وظایف اصلی و مهم دستگاه های متولی در این بخش است.

آبی بهداشتی و سالم است که کیفیت استاندارد آزمایشگاهی را داشته باشد، اما این استاندارد و سلامت آب از دیدگاه مردم به بی رنگ، بی بو بودن و شفافیت آب بستگی دارد.

در زمینه آب شرب اراک براساس اظهار نظر کارشناسان و متولیان این بخش هیچ گونه آلودگی و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اما نارضایتی هایی در زمینه کیفیت آب شرب برخی مناطق اراک از جمله شهرک امین شهر اراک وجود دارد که بیشتر مربوط به رنگ این آب است.

کدورت رنگ آب سلامت ما را تهدید می کند در این زمینه یکی از شهروندان اراکی ساکن در این منطقه می گوید: متاسفانه آب شربی که در ساختمان مسکونی ما مورد استفاده قرار می گیرد دارای رنگ زرد است و این رنگ غیرطبیعی است وما مجبور به خرید آب معدنی از بیرون و پرداخت هزینه برای تامین آب شرب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکلی در سلامت آب شرب اراک وجود ندارد

فارس من| مشکلی در سلامت آب شرب اراک وجود ندارد